Go Ahead Eagles, N.E.C. en PvP

Home » In de media » Go Ahead Eagles, N.E.C. en PvP

Go Ahead Eagles, N.E.C. en PvPPvP (Praktijk voor Pijnbestrijding) is niet op het veld te vinden zoals Go Ahead Eagles en N.E.C. Wél draagt ze de voetballerij of liever gezegd; gezondheid, bewegen en sport een warm hart toe! En dat komt goed tot uiting in de bladen van beide clubs.

Go Ahead Eagles, N.E.C. en PvP vinden het belangrijk om haar leden kennis te laten maken met natuurlijk klachtbehandeling. De kracht van Traditionele Chinese Geneeswijze. Dit is een van de redenen dat Go Ahead Eagles Praktijk voor Pijnbestrijding heeft benaderd. Beide partijen zetten zich in voor bewegen en gezondheid zowel preventief als klachtgericht. Massage en Acupunctuur zijn hierbij krachtige behandelmethoden!

PvP is dan wellicht niet op het veld te vinden, de praktijk zet zich wel in voor sporters zoals jij! Sporters die graag lijf en leden onderhouden; blessureleed willen voorkomen, herstelperiodes verkorten en uithoudingsvermogen willen verbeteren.

Massagetherapeute en acupuncturiste, Merel Somer, kan helpen bij:

• Rugklachten, Spierverkrampingen, sportblessures, spit, hernia, etc
  • Nek- en schouderklachten; acuut of chronisch
  • Pijnklachten: hoofdpijn, spierpijn, gewrichtspijn of slijtage, etc.
  • Overbelastingsklachten: tenniselleboog, r.s.i., etc.